Orlovi Cetinje-Pretraga

субота, 2. март 2013.

Milo brate jesi li mi gledao sto za posao,da znam za koga cu glasat!Samo nemoj na "usno" jer nemam diplomu UDG-a

Na vecerasnjoj utakmici Lovcen-Sloga Doboj,postavili smo transparent na kojem je pisalo ''Milo brate jesi li mi gledao sto za posao,da znam za koga cu glasat!Samo nemoj na "usno" jer nemam diplomu UDG-a''

Na 5 minuta prije kraja prvog poluvremena postavili smo transparent koji je policija odmah uocila i sa njima poznatom namjerom pokusala da skloni na cem smo mi odreagovali negativno i nismo im dali da uklone transparent,pri cemu smo rekli jednom od policajaca da nam ne ugrozava prava jer ni mi ne ugrozavamo njegova niti bilo kojeg drugog gradjanina.Samo iskazujemo nasu parolu i na ironican nacin se obacemo predsjedniku vlade Crne Gore Milu Djukanovicu.Nakon sto se i publika uvjerila u nase dobre namjere mi smo demonstrativno napustili salu.

Da pojasnim,nase namjere nisu da vrijedjamo nikoga vec se sa ironijom obracemo sefu vlade.Njemu i bilo kome drugome bi uputili slicnu parolu,nikako uvrjedljivu,a isto tako da on zna o zasto smo mi to postavili.Mi nismo politicka grupa,mi smo Lovcen i ne damo da se unistava svetinja!!!

Нема коментара:

Постави коментар